Prekių pristatymo metu Pirkėjas ar, priklausomai nuo atvejo, Pirkėjo atstovas privalo kartu su vairuotoju patikrinti pristatomos prekės pakuotės būklę, prekių kiekį, kokybę ir asortimentą. Nustačius neatitikimus ar kitokius pažeidimus Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas įsipareigoja nedelsiant įspėti vairuotoją, pristatymo metu.
Pirkėjui ar Pirkėjo atstovui priėmus prekes (vairotojui iškrovus nurodytas prekes, išvykus iš nurodytos prekių pristatymo vietos) ir pasirašius prekės pristatymo dokumentus (PVM sąskaitą – faktūrą ir/ar krovinio važtaraštį), laikoma, kad prekės pristatytos nepažeistoje pakuotėje, prekių kiekis, kokybė, asortimentas atitinka užsakytas prekes.
Pristačius prekes Pirkėjo nurodytu adresu, laikoma, kad prekės Pirkėjui yra perduotos, nepriklausomai nuo to, ar prekes faktiškai priima Pirkėjas, ar bet kuris kitas asmuo, priėmęs prekes nurodytu adresu.
Prekių grąžinimo taisyklės:
1. Prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis LR įstatymais.
2. Norėdamas grąžinti prekę(-es), Pirkėjas gali tai padaryti per 7 (septynias) darbo dienas nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją el. paštu, pridedant prekės nuotraukas ar video, aprašančias iškilusią problemą.
3. Grąžinamos ar keičiamos kokybiškos prekės privalo būti nesugadintos, nepraradusios prekinės išvaizdos (nenuimtos ir nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.), ir negali būti naudotos. Prekė turi būti grąžinama originalioje pakuotėje, tos pačios komplektacijos, kokios buvo gautos pirkėjo. Jeigu prekė nėra pilnai sukomplektuota, yra sugadinta, netvarkinga arba nėra tinkamai supakuota, mes turime teisę nepriimti prekės, jos nekeisti ir negrąžinti už prekę pirkėjo sumokėtų pinigų.
4. Pirkėjas turi pateikti patvirtinantį dokumentą, kad prekė įsigyta iš pardavėjo (PVM sąskaita – faktūra, pinigų priėmimo kvitas, bankinio mokėjimo išrašas, užsakymo patvirtinimas).
5. Grąžinamų kokybiškų arba keičiamų prekių grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas.
6. Kokybiškos prekės negali būti grąžinamos, jei tai yra:
– prekės, kurios buvo gaminamos pagal Pirkėjo individualų užsakymą arba yra akivaizdžiai jam pritaikytos
– kurios dėl savo prigimties po jų pateikimo Pirkėjui nebegali būti grąžintos dėl prekinių savybių praradimo (netekimo),
7. Grąžinant gautą ne tą prekę, Pardavėjas įsipareigoja pakeisti tokią prekę reikalinga preke. Neturint reikalingos prekės, Pirkėjui grąžinami visi pinigai (už prekę, ir patirtas faktines pristatymo išlaidas).
8. Kai grąžinama nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja pakeisti nekokybišką prekę analogiška preke arba grąžinti Pirkėjui pinigus.
9. Jei už grąžinamas prekes pirkėjo sumokėtus pinigus reikia grąžinti bankiniu pavedimu, pirkėjas turi pateikti raštišką prašymą su nurodyta grąžinama pinigų suma, pirkėjo vardu, pavarde arba įmonės pavadinimu ir banko sąskaita į kurią reikia grąžinti pinigus. Prašymas gali būti teikiamas el.paštu).
10. Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, yra sprendžiami derybų keliu. Nepavykus susitarti, nesutarimai yra sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.
Mediena ir dailylentės: +370 678 26997
Briketai, granulės: +370 690 90930
Didmeninė prekyba: +370 606 99886